Wednesday 28 March 2012

DOA SEORANG KEKASIH


andai tiada jodohku di dunia ini....
andai tiada ku temui cinta manusia di dunia ini...
andai tiada sempat aku merasakan cinta manusia di dunia ini...
jawapanku...
tidak mengapa....
kerana..cukuplah Allah bagiku dlm segala hal..
kerana..cukuplah Allah sbgai cintaku..
kerana..cukuplah Allah sbg penyelamat diriku dr ZINA dan API NERAKA..
kerana...aku percaya dan yakin mugkin jodohku ada di SYURGA...

Doaku…
Harapanku…
Pintaku dengan harap…
Harap dengan sangat…
Penuh rendah diri sebagai hambamu
Kurniakan aku masjid yang sempurna
Dengan jodoh yang baik-baik
Penuhi pertemuan dan perpisahannya
Dengan iman, nur dan rahmatmu…
Biar jodohku itu…
Buatkan aku dekat padamu Ya Allah
Biar jodohku itu…
Buatkan syurga nanti jadi naungan untukku
Biar jodohku itu…
Buatkan aku lebih mencintaimu
Lebih dari segalanya Ya Tuhan…
Ya Allah…Amin…

No comments:

Post a Comment